نرم افزار اتوماسیون اداری
اتوماسیون اداری برای بهبود تعاملات اداری و مکانیزه کردن فرآیندهای سازمانی به کار میرود. سیستم اتوماسیون اداری امروزه در طیف گستردهای از فرایندها و فعالیتها کاربرد دارد، مانند گردش نامهها و اسناد، طراحی فرمها و گردش آنها در سازمان، مدیریت مستندات و ایجاد چرخه حیات سند، برقراری و تسهیل ارتباطات درون/برون سازمانی، مدیریت کارها و پروژهها، تنظیم و اطلاعرسانی جلسات، طراحی و خودکارسازی فرایندها و…؛ اما همیشه اینگونه نبوده و نسلهای اولیه اتوماسیون اداری کاربردها و قابلیتهای بسیار محدودی داشتند.
برخی از مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری:
- تفکیک نامه از لحاظ موضوع نامه
- قابلیت دریافت خروجی از تصویر نامه با فرمت JPG, TIF, PDF
- قابلیت پیگیری نامه و ارتباط با پنل SMS
- جستجو براساس تمام مشخصات ثبت شده نامه
- امکان رزرو نامه با قابلیت اعمال محدودیت براساس تاریخ و زمان
- قابلیت تعریف و طراحی مهر
- امکان ذخیره سازی تصاویر به صورت تصویرگرا یا فایل گرا
- امکان تعریف دبیرخانه های مختلف در یک سازمان با قابلیت شماره اندیکاتور مجزا
- دسته بندی نامه های کارتابل به تفکیک تاریخ و ساعت ارسال ، شماره ثبت، فرستنده و ...
- امکان پرونده سازی نامه ها در بایگانی مجزا برای هر کارشناس
- امکان گردش الکترونیکی نامه در سیستم همراه با امضاء دیجیتال با استفاده از توکن سخت افزاری
- امکان انتخاب و ارجاع چندین نامه به صورت همزمان
- امکان ارجاع به صورت محرمانه
- ارتباط با پنل SMS و ارسال پیام جهت پیگیری نامه در هنگام ارجاع