اتوماسیون یکپارچه تحت وب مدیریت حراست
با توجه به اینکه حراست سازمان ها و شرکت های مختلف به سمت سیستمی شدن فرآیندهای مرتبط با واحد حراست هستند، از این جهت شرکت ایده پردازان با بررسی کامل نیازهای مدیران حراست سازمان های بزرگ همچون پتروشیمی، شرکت های نفت و گاز، کشت و صنعت ها، شرکت های صنعتی تولیدی بزرگ و ادارت و سازمان های دولتی، طرح جامعی جهت پوشش نیازهای آنها درنظر گرفته است.
اتوماسیون جامع حراست مناسب این دسته از مشتریان، باید توانایی پوشش دادن نیازها در بخش ها متفاوتی همچون کنترل افراد، خودرو، کالا داشته باشد. و برای هر کدام از این موجودیت ها فرآیندهای مرتبط با امکانات جامع باید وجود داشته باشد، تا درنهایت بتوان گزارشات جامع جهت پیگیری یا بررسی استخراج نمود و تمام فرآیندهای مرتبط با این موجودیت ها با نظارت و تایید کامل حراست صورت پذیرد.


چالش های حراست بدون نرم افزار
- هزینه بالای به روز رسانی اطلاعات حراست
- عدم تطابق با فناوری های جدید و دور ماندن از تکنولوژی
- امنیت ضعیف
- نفوذپذیری راحت
- هزینه بالا در مدیریت زمان
- عدم نظارت دقیق و کامل بر اطلاعات، حوادث و رویدادهای سازمان
- مدیریت ضعیف نگهبانان و گشت نگهبانی
- نداشتن داده های پیوسته و جامع از وقایع، پرسنل و مراجعین
- کنترل ضعیف شرایطی که باید در کنترل کامل حراست باشد
- پراکندگی فرم های حراست و عدم دسترسی راحت و آسان
- و .....
چه مجموعه هایی میتوانند از این نرم افزار استفاده کنند ؟
- هزینه بالای به روز رسانی اطلاعات حراست
- وزارتخانه ها
- سازمان های دولتی
- شهرداری ها
- وزارتخانه ها
- سازمان های دولتی
- شهرداری ها
- نفت/گاز/پتروشیمی
- وزارتخانه ها
- سازمان های دولتی
- شهرداری ها
- نفت/گاز/پتروشیمی
مزیت و امکانات ویژه نرم افزار ایده پردازان
- دارای فرمول نویسی فارسی جهت اعمال شرایط و قوانین خاص سازمان ها
- امکان ایجاد فرم های مختلف بنا به درخواست مشتری
- ایجاد گزارشات پارامتریک
- ایجاد فرآیندهای مختلف و گردش فرم و اسناد
- چاپ فرم ها و درخواست ها با سربرگ شرکت
- مجهز به سیستم آلارم یا هشدار
- قابلیت آپلود یا خروجی گرفتن به اکسل
- دارای لیست سیاه برای هر موجودیت در سیستم مثل ارباب رجوع، پیمانکار، پرسنل، خودرو، کالا ......
- عدم محدودیت در گردش اسناد و فرم ها
- ثبت بازدید مهمان ها
- ثبت تصویر ارباب رجوع یا مهمان در بدو ورود
- امکان تشخیص مهمان در مراجعه بعدی
- اطلاع رسانی به پرسنل نگهبانی از وضعیت حضور پرسنل میزبان در سازمان
- واکشی اطلاعات تردد از سیستم حضورغیاب سازمان
- تعریف یا واکشی چارت سازمانی بصورت کامل
- تعریف یا واکشی اطلاعات پرسنل
- تنظیم سطوح دسترسی مختلف
- امکان ایجاد درخواست های وابسته در هر فرم
- امکان ایجاد فیلدهای بیشتر در صورت لزوم توسط ادمین سیستم
- ارتباط با سامانه ثبت احوال
- امکان پیوست فایل های مورد نیاز مثل نامه
- جستجوی پیشرفته
- امکان کار بصورت آنلاین و آفلاین
- گرفتن گزارش کامل از نگهبانان
- کاربری بسیار راحت و آسان
- ثبت وقایع و مشکلات رخ داده به همراه گزاراشات متنی، صوتی، تصویری، و ارسال آن به مدیر
- دسترسی به اطلاعات لحظهای و دقیق از عملکرد نگهبانان و نظارت بر آنها
- ایجاد ارتباط بین نگهبانان، مدیران و سیستمهای هشداردهی با استفاده از تکنولوژیهای مختلف از جمله تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر
- جمعآوری دادههای آماری از عملکرد نگهبانان و تجزیه و تحلیل آنها به منظور بهبود فرآیند کاری
- افزایش سطح امنیت سازمان و کاهش خطرات احتمالی
- افزایش بهرهوری و بهبود فرآیند کاری با کاهش زمان
- نظارت بر انجام وظایف نگهبانان
- خودکارسازی فرآیندها و گزارشات
- بهبود عملیات گشت زنی
- امکان استفاده ار کارت ملی و سیستم مکانیزه تکمیل اطلاعات توسط اسکن کارت ملی
- امکان ثبت انواع صورتجلسات
- ثبت انواع فرم های حراستی پس از تکمیل توسط پرسنل
- ایجاد گزارشات کاربردی و متنوع از سیستم
- امکان مانیتورینگ تردد پرسنل، ارباب رجوع، بازدیدکننده ها و .....
- امکان کنترل ورود خروج کالاها
- تعریف انواع کالاها، همچون کالاهای تولیدی، امانی، اموال، شرکتی و ....
- امکان کنترل و مدیریت خودروهایی سازمان
- امکان صدور کارت تردد برای پرسنل، پیمانکار و ......
- امکان ایجاد پرسشنامه های خاص حراست
- امکان برقراری ارنباط با سایر نرم افزارها درصورت امکان در نرم افزارهای مقابل
- ارتباط با سخت افزارهای کنترل تردد مانند گیت، راهبند و .... در صورت لزوم
ماژول های نرم افزار حراست

زیرسیستم های نرم افزار حراست


معرفی ماژول ها
1. مدیریت مراجعین :
- قابلیت تعریف انواع فرم ها و فرآیندهای گردش کار
- ایجاد انواع محدویت های و شرایط مختلف جهت مدیریت مراجعین
- طی شدن گردش کار درخواست تا تایید نهایی
- چاپ برگه ملاقات
- ثبت مجوز ورود مهمان توسط پرسنل نگهبانی بدون نیاز به وجود درخواست میزبان
- ثبت درخواستهای مهمان بصورت گروهی از طریق فایل اکسل
- جستجوی مهمان بر اساس شماره ملی،نام خانوادگی و شرکت
- تعریف شرکت های مجاز به تردد به سازمان توسط حراست با مشخصات ثبتی با امکان پیوست نمودن تصاویر مدارك شناسایی شرکت
- امکان غیرفعال نمودن شرکت ها و اشخاص
- دسترسی خاص برای نگهبانان هر درب جهت مشاهده مهمان های مجاز
- درخواست لغو تمامی درخواست های وابسته
- تعریف انواع فرآیندهای گردش کار بابت انواع درخواست های ورود مهمان
- فرم درخواست مهمان: باتوجه نوع مهمان می توان فرم های متفاوتی برای درخواست مهمان در نظر گرقت
- ثبت تصویر مهمان هنگام ورود
- ثبت همراهان مهمان
- رصد کردن تردد مهمان روی نقشه برای حراست
- موقعیت مکانی مهمان در حین بازدید به صورت لحظه ای
- امضا یا تایید بازدید توسط میزبان
- ترددهای تواتری برای مهمان
- کارتابل میزبان یا درخواست دهنده ورود مهمان
- وارد کردن اطلاعات مهمان به طور کامل
- وارد کردن نام و شماره پرسنلی میزبان یا هماهنگ کننده (کسی که کار به او تفویض شده باشد.)
- ثبت ساعت و تاریخ ورود و خروج مهمان
- اطلاعات همراه مهمان- کالای مهمان- خودروی مهمان- یا انتخاب از لیست
- انتخاب درخواست های وابسته در صورت نیاز مثل درخواست بلیط – درخواست خودرو- درخواست غذا- درخواست اسکان
- به گردش افتادن درخواست
- (می توان تمام دیتای این فرم را در حین به گردش افتادن قابل ویرایش گذاشت که توسط تایید کننده قابل ویرایش باشد.
- ثبت مجوز مهمان توسط نگهبان
- اطلاع رسانی از وضعیت حضور میزبان در سازمان
- قابلیت جستجو بر اساس تمام دیتاهای این بخش
- الزامی بودن اطلاعاتی مثل کد ملی جهت رهگیری های بعدی
- ارتباط با سامانه ثبت احوال
- امکان پیوست فایل های مورد نیاز مثل نامه
- اسکن کامل مدرک شناسایی مهمان و پیوست در بدو ورود
2. محرمانه حراست :
- قابلیت تعریف انواع فرم ها و فرآیندهای گردش کار
- ایجاد انواع محدویت های و شرایط مختلف جهت مدیریت مراجعین
- طی شدن گردش کار درخواست تا تایید نهایی
- چاپ برگه ملاقات
- ثبت مجوز ورود مهمان توسط پرسنل نگهبانی بدون نیاز به وجود درخواست میزبان
- ثبت درخواستهای مهمان بصورت گروهی از طریق فایل اکسل
- جستجوی مهمان بر اساس شماره ملی،نام خانوادگی و شرکت
- تعریف شرکت های مجاز به تردد به سازمان توسط حراست با مشخصات ثبتی با امکان پیوست نمودن تصاویر مدارك شناسایی شرکت
- امکان غیرفعال نمودن شرکت ها و اشخاص
- دسترسی خاص برای نگهبانان هر درب جهت مشاهده مهمان های مجاز
- درخواست لغو تمامی درخواست های وابسته
- تعریف انواع فرآیندهای گردش کار بابت انواع درخواست های ورود مهمان
- فرم درخواست مهمان: باتوجه نوع مهمان می توان فرم های متفاوتی برای درخواست مهمان در نظر گرقت
- ثبت تصویر مهمان هنگام ورود
- ثبت همراهان مهمان
- رصد کردن تردد مهمان روی نقشه برای حراست
- موقعیت مکانی مهمان در حین بازدید به صورت لحظه ای
- امضا یا تایید بازدید توسط میزبان
- ترددهای تواتری برای مهمان
- کارتابل میزبان یا درخواست دهنده ورود مهمان
- وارد کردن اطلاعات مهمان به طور کامل
- وارد کردن نام و شماره پرسنلی میزبان یا هماهنگ کننده (کسی که کار به او تفویض شده باشد.)
- ثبت ساعت و تاریخ ورود و خروج مهمان
- اطلاعات همراه مهمان- کالای مهمان- خودروی مهمان- یا انتخاب از لیست
- انتخاب درخواست های وابسته در صورت نیاز مثل درخواست بلیط – درخواست خودرو- درخواست غذا- درخواست اسکان
- به گردش افتادن درخواست
- (می توان تمام دیتای این فرم را در حین به گردش افتادن قابل ویرایش گذاشت که توسط تایید کننده قابل ویرایش باشد.
- ثبت مجوز مهمان توسط نگهبان
- اطلاع رسانی از وضعیت حضور میزبان در سازمان
- قابلیت جستجو بر اساس تمام دیتاهای این بخش
- الزامی بودن اطلاعاتی مثل کد ملی جهت رهگیری های بعدی
- ارتباط با سامانه ثبت احوال
- امکان پیوست فایل های مورد نیاز مثل نامه
- اسکن کامل مدرک شناسایی مهمان و پیوست در بدو ورود
3. داشبورد مدیریتی :
- مشاهده گزارشات آماری . نموداری. تحليلی و ليستی در قالب داشبورد مدیریتی
- امکانات تعریف و نمایش آلارم برای داشبورد
- قابليت تعریف داشبورد به تعداد نامحدود با ذخيره سازی و چاپ و خروجی های مختلف
- امکان درج تصاویرو متن های تشریحی به تعداد نامحدود در هر داشبورد
- قابليت تعریف داشبورد ها برای گروها و واحدها به صورت مجزا
- امکان تعریف داشبورد و نمایش اتوماتيک آن به عنوان ميزکار برای مدیران جهت سهولت استفاده از آن
- بررسی بهره وری و راندمان واحد حراست در بخش های مختلف سیستم
- بهترین تصمیم گیری با اطلاعات دقیق
- انداهگیری اثربخشی
- بدست آوردن دیدی کلی از همه سیستم به صورت آنی
4. مانیتورینگ نگهبانی :
- مشاهده تردد پرسنل
- مشاهده تردد پیمانکار یا ارباب رجوع
- مشاهده وضعیت ورود خروج کالاها
- مشاهده ریز تردد پرسنل
- امکان مشاهده مرخصی ماموریت پرسنل از سیستم تردد
- امکان اضافه کردن دستگاه های کنترل تردد
- امکان اضافه کردن دوربین پلاک خوان و مشاهده تردد خودروها از سیستم پلاک خوان
- امکان اضافه کردن گیت های تردد جهت مشاهده ترددهای انجام شده از گیت
- و ...
5. مدیریت کالا :
- دریافت لیست و کد کالاهای سازمان از سامانه های درون سازمانی
- تعریف انواع درخواست تردد کالا به صورت عودتی،مصرفی،اموالی و پیمانكاری
- تعریف انواع فیلدهای اختصاصی مورد نیاز هر سازمان برای هر درخواست تردد کالا
- ثبت دریافت کننده کالا شامل انبار،واحدسازمانی و یا شرکت
- ثبت درب ورود کالا
- ثبت تردد ورود و خروج کالا توسط نگهبان
- وجود کارتابل برای بررسی درخواستهای تردد کالا
- ثبت مهلت زمانی تردد کالا
- ثبت امكان تردد نامحدود برای برخی کالاهای خاص بدون نیاز به درخواست مجدد در دفعات بعدی
- ثبت نمودن جا به جا کننده کالا شامل راننده،پرسنل،خودرو یا افراد متفرقه
- ثبت درخواست تردد خودرو برای حمل کالا
- دریافت لیست کالاها به صورت گروهی از طریق فایل اکسل
- ثبت تردد کالا بدون نیاز به درخواست کالا
- طراحی و چاپ برگه تردد کالا مطابق با فرمت ارائه شده سازمان
- دریافت اطلاعات ورود کالا از سامانه های انبار و تدارکات و انتخاب اقلام مورد نیاز از این سامانه ها
- ثبت مسوول بازرسی کالا در فرایند ورود و خروج
- تعریف گردش کار برای ورود/خروج کالا
- تعریف گردش کار درخواست کالا متناسب با نوع کالا
- امكان غیرفعال نمودن شرکتها و اشخاص جهت حمل کالا
- دسترسی خاص برای نگهبانان هر درب جهت مشاهده کالاها
- تعریف شرکت های نیازمند به تردد و جابجابب به سازمان، توسط حراست
- ثبت زمان خروج یا برگشت کالا
- مشخص کردن نوع کالا، مقصد کالا و ...
- استفاده از تگ های RFID برای ردیابی یا تایید برخی کالاها
- و ...
6. مدیریت خودرو :
- تصویر برداری از چهره راننده و سرنشینان توسط نگهبان
- ثبت اطلاعات کامل خودرو
- احراز خودرو و راننده آن از قبل
- تخصیص خودرو های پیمانکاری – به صورت امانی جهت کارهای متفاوت
- دسترسی ثبت خودروهای خارج از زمان مشخص شده توسط مدیران حراست.
- لیست سیاه خودروهای پیمانکار و همراه و راننده
- هشدار خروج خودرو های پیمانکار از سازمان (اعلام تایم خروج)
- مشخفات کامل خودرو ها
- ثبت تخلفات یا رخداد های پیش آمده برای خودرو ها
- بازه های زمانی مجاز جهت تردد خودرو ها
- تعریف انواع خودروهای شخصی و سازمانی
- تخصیص خودروها شخصی و سازمانی به پرسنل
- تعریف محدودیت های گروهی خودرویی در بازه تاریخی زمان دار
- تعریف محدودیت های گروهی خودرویی در بازه تاریخی زمان دار
- تعریف محدودیت های گروهی خودرویی به شکل تواتری با امکان لحاظ نمودن تعطیلات رسمی
- ثبت درخواست تردد خودرو از درب های مورد نظر با امکان مشخص نمودن نفرات همراه
- مشاهده درخواست های تردد خودرویی هر درب برای نگهبانان معرفی شده روی آن درب
- ثبت زمان تردد هر خودرو توسط نگهبان
- ثبت زمان تردد هر خودرو با استفاده از RFID به صورت خودکار
- امکان ایجاد محدوده زمانی مشخص برای خودروهای پیمانکارن
- ایجاد تاریخ برگشت خودروهای سازمان
- نظارت کامل بر خودروهای سازمانی و ...
معرفی زیرسیستم ها
1. دبیرخانه محرمانه :
- تفکیک نامه از لحاظ موضوع نامه
- قابلیت پیگیری نامه و ارتباط با پنل SMS
- نمایش گرافیکی سوابق نامه و مشاهده تمامی ارجاعیات یک شخص با گردش آن به صورت درختی
- امکان گزارشگیری از اطلاعات ثبت شده و دریافت خروجی با فرمت های مختلف
- قابلیت تعریف و طراحی مهر
- امکان ذخیره سازی تصاویر به صورت تصویرگرا یا فایل گرا
- امکان تعریف دبیرخانه های مختلف در یک سازمان با قابلیت شماره اندیکاتور مجزا
- امکان تعریف دبیرخانه های مختلف و تعیین نقطه شروع و پایان چارت برای هرکدام از دبیرخانه ها
- قابلیت بهبود کیفیت تصویر نامه به طور خودکار
- کنترل حجم نامه های اسکن شده
- قابلیت مشاهده تاریخچه تغییرات نامه از لحظه ثبت تا کنون
- امکان تعریف دسترسی های متفاوت در دبیرخانه و اختصاص به کاربران
- قابلیت شرط گذاری به صورت ساده یا ترکیبی بر روی گزارشات تا جزئی ترین اطلاعات ثبت شده
- جستجوی پیشرفته و عادی بر روی تمامی فیلدهای نامه
- امکان دسترسی به کارتابل پست های تفویض شده و کارتابل افراد جانشین
- دارای کارتابل همراه هوشمند با زیرساخت تلفن های همراه
- مشاهده سرگذشت و سوابق نامه ها
- امکان گرفتن گزارشات موردنیاز کاربری از وضعیت کارتابل
- امکان گردش الکترونیکی نامه در سیستم همراه با امضاء دیجیتال با استفاده از توکن سخت افزاری
- قابلیت ضمیمه کردن فایل های متنی، صوتی و تصویری در هر قالب هنگام ارجاع نامه
- امکان درج هامش با استفاده از قلم نوری برروی تصویر نامه
- امکان تعیین مهلت پاسخگویی، نوع ارسال و اولویت ارجاع نامه در زمان ارجاع نامه
- امکان ارجاع به صورت محرمانه
2. پیمانکاران :
- مجوز تردد دوره ای- مشاغل جاری و ...
- مجوز تردد مشاغل پروژه ای
- قرارداد پیمانکاران
- فرم های ارزیابی پیمانکاران
- فرم های احراز صلاحیت پیمانکاران
- یادآوری های مربوطه...
- مکاتبه با پیمانکار در دبیرخانه محرمانه
- ثبت تخلفات پیمانکار
- ثبت طلاعات پرسنل پیمانکار
- مشخص کردن بازه زمانی مجاز جهت ورود و خروج پیمانکار
- آرشیو اطلاعات کامل پیمانکار
- ثبت کالا و خودرو و ماشین آلات پیمانکار
- صدور کارت تردد
- امکان سفارشی سازی
- ایجاد محدوده زمانی برای نکهداری کالاها و ماشین آلات پیمانکار
- ایجاد قوانین مربوط به ثبت و ضبط مجوزهای پیمانکار
- و .....


3. ثبت تخلفات :
- ثبت تخلفات پرسنل و خودروها براساس نوع تخلف
- آرشيو تخلفات با امكان در نظر گرفتن جريمه نقدي هر كارمند يا خودرو
- ثبت كليه اطلاعات حوادث و صدور برگه صورتجلسه رخدادها
- ثبت اطلاعات آزمايشات مواد مخدر پرسنل و آرشيو اطلاعات
- ثبت و پیگیری تخلف پرسنل سازمانی و پیمانکار و همچنین تخلف خودروها.
- ایجاد فرم صورتجلسات حراست و به گردش انداختن آنها
- امکان ایجاد گزارشات بازرسی متنوع بنا به درخواست سازمان
- درنظر گرفتن جرائم مختلف بابت مواردی همچون گزارش سرعت غیرمجاز، مفقودی کارت ها و..
- ثبت کلیه اطلاعات حوادث رخ داده و صدور برگه صورتجلسه حوادث و آرشیو اطلاعات حوادث.
- ثبت گزارشات جلوگیری از سرقت : ثبت بازدید های بعمل آمده از ساختمانها جهت رفع نواقص مشاهده شده.
- ثبت رویدادها: ورود اطلاعات کلیه رویدادها مانند، نزاع، درگیری، سرقت و … و امکان چاپ گزارشات مربوطه.
- امکان سفارشی سازی و توسعه
- و .....
4. نقشه :
- مشاهده مهمان و مراجعین بر روی نقشه با استفاده از تکنولوژی NFC یا QR
- مشاهده خودروها با استفده از GPS بر روی نقشه
- امکان الارم جهت خروج مراجه کننده از محدوده تعیین شده در نقشه
- امکان مشاهده اطلاعات خودروها در نقشه (مبداء، مقصد و ... )
- امکان مشاهده نقاط موردنظر حراست جهت کشیک نگهبان یا بازرسی دوره ای
- و .....
5. لوحه نگهبانی :
- معرفی نگهبانان
- ایجاد برنامه شیفت بندی به موقع
- ایجاد وظایف
- معرفی ایستگاه ها و گروه ایستگاه ها
- ارزیابی و رسیدگی به وضعیت تجهیزات سازمان
- مشخص کردن نقاط مهم و حساس برای سرگشی
- حصول اطمینان از صحت عملکرد نگهبانان
- مدیریت نقاط حساس و نگهبانان
- گزارشات نوبتكاري نگهبانان
- برنامه ریزی بازدید هر یک از نگهبانان در طول هفته
- مشخص کردن چند وظیفه برای هر ایستگاه
- تعریف تگ های NFC یا QR برای هر ایستگاه یا تچهیزات مختلف
- مشخص شدن وظایف نگهبان با اسکن QRیا NFC موجود در استگاه یا تجهیزات
- یاداوری سرکشی یا بازرسی به نگهبان روی گوشی موبایل
- اعلام خظر توسط نگبان توسط اپلیکشن موبایل
- اطلاع رسانی موقعیت خطر به مدیر حراست یا سایر کارکنان جهت بررسی
- مشاهده محل لحظه ای نگهبابنان روی نقشه
- اتاق کنفرانس یا چت حراست
- ارسال پیام به صورت صوتی تصویری در اتاق کنفرانس حراست برای سایر کارکنان
- ارسال گزارشات لحظه ای بصورت صوتی تصویری
- قابلیت تعریف وظایف متعدد برای ایستگاه و گروه ایستگاهها
- قابلیت مدیریت چند سازمانی
- ردیابی مسیر حرکتی نگهبانان بر روی نقشه
- قابلیت تولید زمان بازرسی با امکان تعریف بازه زمانی قابل قبول
- قابلیت ثبت مبلغ به ازای بازرسی
- امکان تعریف روتین بازسی ایستگاه ها
- گزارشات مدیریت از عملکرد نگهبانان
- گزارشات نموداری از بازرسی ایستگاه ها
- نمودار بیشترین و کمترین ایستگاه های بازرسی شده
- گزارش ایستگاه های بازرسی نشده
- گزارش مبالغ بازرسی و ….
- قابلیت ارسال پیام و ارسال فایل
- گزارش گیری از نحوه عملکرد نگهبانان
- قابلیت ایجاد ایستگاه ها با بازه ی زمانی خاص برای گشت زنی
- امکان وجود آلارم برای عدم بازرسی ایستگاه هایی که باز ه ی زمانی دارند و حساس میباشند
- امکان گزارشگیری های متنوع از ایستگاه ها و نگهبانان در باز هی زمانی مشخص
- امکان سطح دسترسی برای کاربران
- قابلیت نمایش در موبایل و تبلت
- امکان ایجاد شیفت کاری و اختصاص نگهبان به شیفت کاری
- نام کامل نگهبان
- نام کامل نگهبان
- تاریخ و ساعت دقیق زمان ثبت گشت زنی
- مشخصات ایستگا
- آمار دقیق از وضعیت ایستگاه ها و ....
- امکان گزارش گیری متنوع
چه مجموعه هایی میتوانند از این نرم افزار استفاده کنند ؟
- گیت کنترل تردد
- گیت تردد معلولین
- راهبند خودرو
- دوربین پلاک خوان
- دوربین های نظارتی
- دستگاه حضورغیاب
- اکسس کنترل
- دستگاه X_Ray
- فلزیاب بدنی
- راکت بازرسی
- دستگاه گشت و نگهبانی
- آنتن بردبلند