امکانات تمامی زیرسیستم های نرم افزار یکپارچه مالی و اداری تحت وب پارسیان
شرکت ایده پردازان دنیای نرم افزار
سیستم منابع انسانی
- امکان استفاده یکپارچه با دیگر سيستم ها نظير حقوق و دستمزد، حضور و غياب ، آموزش و...
- قابليت محاسبه بدی آب و هوا و مناطق کمتر توسعه یافته براساس ریزترین تقسيمات کشوری
- محاسبه اتوماتيک سوابق خدمتی و ارتباط با حکم پرسنلی
- قابليت فعال نمودن فيلدهای ثبت اطلاعات با توجه به نوع حکم
- تعریف پرونده وابستگان با ثبت اطلاعات شخصی آنها و ارتباط با پرونده پرسنلی
- امکان پياده سازی مقررات مختلف صدوراحکام از جمله نظام هماهنگ،خدمات کشوری و....
- انجام محاسبات حکم پرسنل بر اساس آخرین قوانين خدمات کشوری و بخشنامه ها
- امکان تعریف چارت سازمانی بر اساس مشخصات هر پست
- قابليت تعریف چارت جدید و نگهداری چارت قدیم با تغییر تاریخ
- امکان تعریف، جابجایی و غیر فعال نمودن پستهای سازمانی
- قابليت سطح بندی پستهای سازمانی
- قابليت گردش حکم جهت تایيد براساس فرآیند تعيين شده سازمان
- قابليت تعریف امضاء دیجيتال برای احکام
- ثبت سوابق تحصيلی به تفکيک هر مدرک
- ثبت سوابق جانبازان به تفکيک
- ثبت سوابق جانبازان به تفکيک
- ثبت دوره های آموزشی
- امکان تهيه انواع گزارش های ليستی،نموداری و آماری با ساختار و اطلاعات مورد نياز کاربر
- امکان طراحی گزارش توسط کاربر با توجه به ابزار گزارش ساز پارامتریک
- قابليت شرط گذاری و جستجو بر روی هر نوع فيلد اطلاعاتی به انتخاب کاربر
- قابليت طراحی و دریافت انواع گزارشات خروجی طبق نياز کاربر با فرمت دلخواه TXT) ،Excle ،PDF ،Tifو(…
- امکان ثبت و ویرایش احکام به صورت گروهی قبل از قطعی نمودن احکام
- جستجو بر کليه سوابق چارت و پست های سازمانی بر اساس تاریخ
- دسترسی به تاریخچه ساختار و پست های سازمانی
سيستم کارگزيني
- امکان تعریف جداول اطلاعاتی جهت استفاده در بخشهای مختلف سيستم
- امکان تشکيل انواع پرونده اطلاعاتی جهت ثبت سوابق پرسنل(ارزشيابی، انتصابات، رفاهی و ...).
- امکان تعریف چارت و پستهای سازمانی جهت استفاده در احکام.
- امکان طبقه بندی احکام با شرایط مورد نظر
- امکان تعریف انواع پارامترهای پرسنلی، احکام و پرونده های اطلاعاتی(متنی، عددی، ليستی و ضميمه شامل تصویر، صدا و .)...
- امکان ایجاد فرمول جهت استفاده در بخشهای مختلف برنامه (احکام، سوابق و ...).
- امکان ایجاد بایگانی پرسنلی جهت ثبت تصاویر و اطلاعات نامه های مربوط به پرسنل.
- امکان تعریف احکام پرسنل و ارسال به سيستم حقوق و دستمزد.
- امکان ثبت احکام بازنشستگان.
- امکان ثبت اطلاعات مربوط به مرخصیها و مأموریت¬های پرسنل.
- امکان تعریف چارت شغلی پرسنل در سازمان، جهت استفاده در بخشهای مختلف سيستم (اموال، انبار و ...).
- تهيه گزارشات مربوط به احکام.
- تهيه گزارشات سوابق و پرونده های اطلاعاتی.
- تهيه خلاصه سوابق پرسنل.
- تهيه گزارشات مربوطه به پستهای سازمانی (شامل پستهای اشغال شده و بلاتصدی).
- قابليت تعریف پرسشنامه ارزشيابی با امکان طرح سوال و جواب به صورت اتوماتيک
سیستم آموزش
- قابليت تعریف کلاسهای آموزش به تفکيک دوره های مربوطه به صورت نامحدود
- قابليت گروه بندی دوره ها و انتصاب آن به پست و چارت سازمانی
- قابليت آرشيو دوره های آموزشی از پيش گذرانده شده و کنترل
- قابليت تعریف پيش نيازها یا الزامات آموزش هرپرسنل با توجه به پست سازمانی
- امکان تعریف و نگهداری اطلاعات و سوابق کاری و تحصيلی اساتيد
- قابلیت ثبت ارزشیابی به تفکیک دوره های آموزشی برگزارشده، سمینارها و اساتید به منظور محاسبه امتیازات و دریافت گزارشات آماری مربوطه
- قابلیت تعریف پرسشنامه ارزشیابی با امکان طرح سوال و جواب به صورت اتوماتیک
- امکان تعریف پرونده آموزش به تفکيک پرسنل و ثبت دوره های گذرانده شده مربوط با پست سازمان و یا بصورت مجزا
- امکان تعریف پارامترهای کاربری در کلیه فرمهای سیستم و به صورت پارامتریک
- قابليت ثبت نام دوره های آموزشی از بستر اینترنت و کنترل صحت اطلاعات با شناسنامه آموزشی پرسنل
- امکان صدور گواهينامه آموزشی دوره های گذرانده شده به تفکيک هر پرسنل ویا گروهی
- امکان تعریف طراحی و دریافت گزارشات خروجی مورد نياز باتوجه به فرمت دلخواه
- قابليت ارتباط ساعات دوره های گذارنده شده با احکام پرسنلی
- قابليت مشاهده شناسنامه آموزشی از سامانه ثبت نام اینترنتی در دوره های آموزشی
- امکان ثبت نام گروهی دوره های آموزشی توسط رابطين آموزش(ثبت نام اینترنتی)
- قابليت کنترل ثبت نام دوره های آموزشی با توجه به مهلت ثبت نام و ظریفت دوره
- قابليت کنترل صحت اطلاعات مبالغ واریزی و شماره فيش با فایل دریافتی از بانک مربوطه
سیستم حضور و غیاب
- امکان تعریف کليه تقویم های نگهبانی در تقویم
- امکان ارتباط با سيستم حقوق و دستمزد
- امکان طراحی و تنظيم گزارشات خروجی به دلخواه
- امکان ارسال یک نفر به تقویم های متفاوت
- امکان ارتباط با دستگاههای مختلف
- امکان تخليه ساعت به صورت اتوماتيک
- امکان شرط گذاری بر روی گزارشات خروجی
- قابليت طراحی کليه فرم های اداری شامل : فرم مرخصی، مأموریت ، تأیيدیه کارکرد
- امکان طراحی سيکل فرآیند گردش بر روی فرمهای اداری با قابليت پوشش دهی مراحل خاص
- قابليت تنظيم سطوح دسترسی کاربر به پارامترهای تعریف شده در هر یک از فرمها با توجه به گردش هر فرم
- امکان ایجاد فرم تایيد اضافه کار و اضافه کار پيشنهادی مدیر و ارسال به قسمت مالی جهت پرداخت.
- امکان تعریف تقویم به صورت روزانه و شيفت.
- امکان طراحی و تنظيم گزارشات خروجی به دلخواه.
- امکان ارسال یک نفر به تقویم های متفاوت.
- امکان شرط گذاری بر روی گزارشات خروجی.
- امکان رویت روکش و ریز حضورو غياب برای کاربر
- امکان رویت امضاء مدیر در گزارشات خروجی فرم ها
- قابليت اختصاص نام کاربری و کلمه عبور به کارتابل نمایش وضعيت تردد و فرمهای اداری خود و ارسال شده دیگران در قالب پرونده های مجزا
- قابليت نمایش داشبورد اطلاعاتی از وضعيت پرسنل( مانند مانيتورینگ مجوزهای صادره در یک روز جهت نمایش به واحد نگهبانی)
- قابليت نمایش وضعيت تردد خود و پرسنل زیرمجموعه در کارتابل
- امکان رویت گردش فرم های در جریان توسط مسئول سيستم حضورو غياب
- اعمال انواع قوانين رده های استخدامی (تمام¬وقت،نيمه وقت،پروژه¬ ای کارمندی،کارگری)
- گردش مجوزهای حضور و غياب بر اساس روالهای گردش سازمانی و حذف کاغذ
- عدم نياز به نصب نرم افزار کلاینت بر روی هر یک از کامپيوترهای مورد نظر
- اعمال آسان تر تغييرات در سيستم
- یکپارچگی با سيستم کارگزینی و حقوق و دستمزد
- امکان ارسال فرم ماموریت تایيد شده به قسمت مالی جهت پرداخت
- امکان طراحی گزارش پارامتریک توسط کاربر حضورو غياب
- امکان مشاهده فرم های ماموریت و مرخصی به صورت گروهی یا انفرادی به صورت مجزا
- امکان تهيه کارکرد موقت در زمان پرداخت حقوق و تکميل در زمان مناسب
- امکان مشاهده نواقص کارکرد و تصحيح بر اساس ميزان دسترسی کاربر به همراه قابليتهای ویژه برای مدیرسيستم
- امکان ثبت انواع مجوزهای ورود و خروج و اعمال تغييرات به صورت گروهی جهت تسهيل و تسریع روند کار
- نمایش مانده مرخصی هر شخص به صورت Online
- هشدار Online ورود و خروج پرسنل در سازمان
- گزارشهای مقایسه¬ای دوره¬ها براساس المانهای مختلف کارکرد(سالیانه،شش¬ماهه،سه ماهه و ماهیانه)
- ارائه گزارش و نمودارهای تحليلی و مدیریتی،آمار پرسنل،سرجمع و ميانگين براساس گروهها و واحدهای سازمانی
- اعطاء یا کاهش انواع پارامترهای کارکرد به صورت دستوری و غیرروال
- قابليت تفکيک انواع پارامترهای کارکردی و استخراج گزارشات تجميعی(انواع اضافه کار،مرخصی و... )
سیستم مکاتبات اداری(دبیرخانه)
- تفکیک نامه از لحاظ موضوع نامه
- قابلیت دریافت خروجی از تصویر نامه با فرمت Jpg,Tif,Pdf
- قابلیت پیگیری نامه و ارتباط با پنل SMS
- جستجو براساس تمام مشخصات ثبت شده نامه
- امکان رزرو نامه با قابلیت اعمال محدودیت براساس تاریخ و زمان
- قابلیت اتصال به شبکه دولت، فکس و اسکنر و ارسال و دریافت اطلاعات به صورت مستقیم و بدون واسط
- امکان اسکن نامه به طور مستقیم از داخل برنامه
- نمایش گرافیکی سوابق نامه
- امکان گزارشگیری از اطلاعات ثبت شده و دریافت خروجی با فرمت های مختلف
- قابلیت تعریف و طراحی مهر
- قابلیت شرط گذاری به صورت ساده یا ترکیبی بر روی گزارشات تا سطح جزئی ترین اطلاعات ثبت شده
- امکان ذخیره سازی تصاویر به صورت تصویرگرا یا فایل گرا
- امکان تعریف محل ذخیره سازی تصاویر برروی هارد یا بانک اطلاعاتی
- امکان تعریف دبیرخانه های مختلف در یک سازمان با قابلیت شماره اندیکاتور مجزا
- امکان تعریف دبیرخانه های مختلف و تعیین نقطه شروع و پایان چارت برای هرکدام از دبیرخانه ها
- قابلیت بهبود کیفیت تصویر نامه به طور خودکار
- کنترل حجم نامه های اسکن شده
- امکان دریافت و ارسال ایمیل و فکس به صورت اتوماتیک و تبدیل ایمیل یا فکس دریافت شده به نامه وارده
- قابلیت مشاهده تاریخچه تغییرات نامه از لحظه ثبت تا کنون
- امکان تعریف دسترسی های متفاوت در دبیرخانه و اختصاص به کاربران
سیستم مکاتبات اداری(کارتابل)
- تنظیم شخصی سازی محیط کارتابل طبق نیازکاربری
- خروجی تمامی اطلاعات نامه اعم از سوابق، پیوست ها و ....
- دسته بندی نامه های کارتابل به تفکیک تاریخ و ساعت ارسال ، شماره ثبت، فرستنده و ...
- جستجوی پیشرفته و عادی بر روی تمامی فیلدهای نامه
- امکان دسترسی به کارتابل پست های تفویض شده و کارتابل افراد جانشین
- امکان ایجاد، شماره گذاری و ارجاع نامه با قابلیت بهره گیری از تمامی امکانات Word در محیط اتوماسیون اداری
- امکان استفاده از کارتابل آفلاین با استفاده از یکپارچگی در محیطهای ویندوز و موبایل
- دارای کارتابل همراه هوشمند با زیرساخت تلفن های همراه
- مشاهده سرگذشت و سوابق نامه ها
- امکان مشاهده نامه های وارده، صادره . پیام ها به صورت تفکیک و یکجا
- امکان دسترسی به کارتابل کارشناسان توسط مدیر
- امکان پرونده سازی نامه ها در بایگانی مجزا برای هر کارشناس
- امکان چاپ نامه
- امکان گرفتن گزارشات موردنیاز کاربری از وضعیت کارتابل
سیستم مکاتبات اداری(ارجاع نامه)
- امکان گردش الکترونیکی نامه در سیستم همراه با امضاء دیجیتال با استفاده از توکن سخت افزاری
- قابلیت ضمیمه کردن فایل های متنی، صوتی و تصویری در هر قالب هنگام ارجاع نامه
- امکان درج هامش با استفاده از قلم نوری برروی تصویر نامه
- ارتباط با پنل sms و ارسال پیام جهت پیگیری نامه در هنگام ارجاع
- امکان انتخاب و ارجاع چندین نامه به صورت همزمان
- امکان تعیین مهلت پاسخگویی، نوع ارسال و اولویت ارجاع نامه در زمان ارجاع نامه
- امکان ارجاع به صورت محرمانه
- امکان تعریف لیست توزیع جهت ارجاع گروهی
- قابلیت ذخیره متون پرکاربرد هنگام ارجاع نامه
- امکان مشاهده تمامی ارجاعیات یک شخص با گردش آن به صورت درختی
داشبورد مدیریتی
- مشاهده گزارشات آماری . نموداری. تحلیلی و لیستی در قالب داشبورد مدیریتی
- امکانات تعریف و نمایش آلارم برای داشبورد
- قابلیت تعریف داشبورد به تعداد نامحدود با ذخیره سازی و چاپ و خروجی های مختلف
- امکان درج تصاویرو متن های تشریحی به تعداد نامحدود در هر داشبورد
- امکان انواع چیدمان آیتم های داشبورد
- قابلیت تعریف داشبورد ها برای گروها و واحدها به صورت مجزا
- امکان تعریف داشبورد و نمایش اتوماتیک آن به عنوان میزکار برای مدیران جهت سهولت استفاده از آن
تنظیم حسابها (تحت وب)
- تعریف کدینگ حساب با سطوح دلخواه
- امکان پیاده سازی روشهای مختلف .
- حسابداری ( حسابداری نقدی ، تعهدی ، بازرگانی و...)
- فراخوانی اطلاعات از سیستمهای دیگر و صدور اسناد به صورت خودکار
- تعریف لایه های مختلف کدینگ شناور و امکان تعریف ارتباط با سرفصلهای دلخواه حساب
- مدیریت و کاربری تفکیک شده و تلفیقی اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای
- امکان بستن حساب ها و صدور اسناد افتتاحیه و اختتامیه به تفکیک تمامی کدینگ های شناور در انتهای سال مالی
- بکارگیری ابزارهای مورد نیاز جهت سهولت در رسیدگی و حسابرسی مالی .
- امکان تعریف روالهای چرخش اسناد مالی و اخذ تاییدیه های مورد نیاز براساس امضای دیجیتال کاربران و مدیران
- استخراج کلیه گزارشات و خروجی های استاندارد مورد نیاز نظارت مالی . عملکرد پایان سال و صورت وضعیت مالی و...
- پیاده سازی ساختار برنامه طبق استاندارد های اعلام شده از سوی وزارت اموراقتصادی و دارایی
- امکان تهیه خروجی های سامانه های سناما (سامانه نظارت آنی مالی) وسنا (سامانه نظارت الکترونیکی)
- مغایرت گیری بانکی با امکان فراخوانی اطلاعات از فایلهای خروجی انواع بانکها و تطبیق خودکار تراکنش ها با دفاتر حسابداری
سيستم حسابداری مالي
- امکان تعریف سرفصلهای حساب به صورت آزاد (تا 18 سطح و 28 رقم)
- امکان تعریف پارامتر از نوع کاربری در فرم های مختلف(حرفی، عددی، تاریخی، محاسباتی، کدینگ)
- امکان اعمال کنترلهای برنامه با توجه به تنظيمات کاربری و مدیریتی
- تلفيق دفاتر جاری و عمرانی در یک دوره مالی.
- امکان تعریف گروههای حساب و تهيه گزارشات مربوط به آنها
- امکان تعریف سيکل چرخش اسناد حسابداری بين کاربران.
- امکان دسته بندی اسناد اعم از تایيد شده، تایيد نشده و قطعی.
- امکان ادغام اسناد حسابداری در یک سند.
- امکان ثبت سندهای اعتبارات جاری و طرحهای عمرانی در یک فرم و به صورت تفکيک شده.
- امکان انجام عمليات مربوط به پایان دوره، بستن حسابها و سند افتتاحيه و اختتاميه و انتقال اطلاعات به سال بعد به صورت خودکار توسط سيستم با قابليت جایگزینی حساب های جدید به جای حسابهای سال گذشته در سند افتتاحيه.
- امکان دسته بندی اسناد مالی به تفکيک جاری، عمرانی و ....
- قابليت نمایش اسنادمالی به تفکيک ماه عمليات به منظور تسریع در جستجو و دسترسی به آن.
- تخصيص شماره سند تجميعی به اسناد ثبت شده در بازه زمانی متفاوت(روزانه، هفتگی، ماهيانه و ساليانه و...)
- امکان تغيير و ذخيره سازی تنظيمات نمایش هر فرم به تفکيک کاربران فعال در سيستم.
- نمایش سرفصل حساب در ردیف اسناد به دو صورت درختی و جدولی جهت سهولت در دسترسی وانتخاب حساب مورد نظر.
- قابليت تعریف کنترل های مختلف بر روی پارامترهای تعریف شده کاربری اعم از (اجازه خالی بودن، تکراری بودن و ...)
- امکان ثبت مشخصات چک در ردیف اسناد با توجه به دسته چک تعریف شده در بخش خزانه داری با قابليت مغایرت گيری بانکی به دو صورت دستی و دریافت فایل اطلاعاتی از بانک مرکزی .
- تهيه گزارشات مورد نياز جهت ارائه به دستگاههای اجرایی ذیربط (دفاتر مالی، ترازها و صورتهای مالی، مدلهای تنظيم حسابها و ...(به صورت ریز و تجميعی)
- امکان طراحی و تنظيم گزارشات خروجی با هر فرمتی توسط کاربر.
- امکان تسهيم مانده حساب به حساب های مختلف.
- امکان نسخه برداری از اسناد دوره¬های مالی مختلف و الصاق به سند جاری.
- امکان تعریف سند خودکار جهت تسریع در ثبت اسناد با فرمت یکسان.
- امکان قطعی و غير قطعی کردن اسناد به صورت گروهی.
- امکان تعریف حساب شناور به منظور جلوگيری از تکرار حساب های یکسان در سرفصل حساب.
- امکان آرشيو و بازخوانی کردن اسنادی که ویرایش و یا به هر دليل از سيستم حذف شده اند.
- امکان بایگانی کردن اسناد و ثبت گردش درون سازمان.
- امکان تعریف و الصاق ضمائم تصویری به اسناد.
- امکان ذخيره و الصاق شرایط مختلف به گزارشات.
- امکان عيب یابی از بانکهای اطلاعاتی و رفع آنها توسط سيستم.
- امکان ثبت و ردیابی جزیی ترین تغيير در اطلاعات توسط مدیر سيستم.
- امکان گزارش گیری الیه ای از گزارشات مالی.
- امکان تهيه فایل خروجی از اسناد مالی و بازخوانی آن در دوره دلخواه و به تفکيک توابع مختلف.
- امکان دسترسی به دفاتر مالی از بخش های مختلف سيستم(سرفصل حساب، اسناد مالی و طراحی گزارش)
- قابليت جایگزینی حسابی با یک سرفصل حساب دلخواه در اسناد مالی به صورت گروهی
- امکان فعال سازی حسابداری بودجه ای در دوره مالی جاری و ثبت اطلاعات مربوط به تخصيص، جابجایی و اصلاحیه بودجه برای سرفصل حسابها و کنترل آن در اسناد مالی.
- امکان تخصيص هر یک از مقادیر کدینگ تعریف شده در سيستم به سرفصل حسابها و نمایش همان مقادیر در ردیف اسناد.
- امکان تعریف سقف و حداقل اعتبار مانده برای حسابها و کنترل آن در اسناد مالی.
- امکان تعریف نحوه محاسبه مانده حساب با توجه به مانده حسابهای دیگر.
- امکان تعریف ارتباط سند جاری با اسناد دیگر و دسترسی سریع به یکدیگر.
- امکان ارتباط سيستم حسابداری با سایر نرم افزارهای شرکت.
- پياده سازی سيستم حسابداری دولتی با رویکرد تعهدی.
- امکان تهيه خروجی سناما( سامانه نظارت آنی مالی ) اداره دارایی بدون نياز به نرم افزار واسط بر اساس آخرین پروتکل
- امکان تهيه خروجی سنا( سامانه نظارت الکترونيکی )دیوان محاسبات.
- امکان چاپ سند به همراه برگ چکهای موجود در آن با فرمت های مختلف.
- امکان تعریف آیتمهای مربوط به چک در فرم صدور سند.
سيستم نقدينگي و کنترل چک
- امکان ثبت و کنترل کليه عمليات مربوط به اسناد دریافتنی و پرداختنی.
- امکان انجام کليه عمليات بانکی شامل: تعریف دسته چک، ثبت اسناد پرداختی و اعمال کليه کنترلهای مورد نياز.
- امکان مغایرت¬گيری بانکی به دو صورت دستی و اتوماتيک )تعریف ساختار فایل ورودی بانک و تخليه این فایل(.
- امکان ثبت کليه عمليات مربوط به تغيير موجودی بانک )حواله¬ها، فيشهای نقدی، چکهای بين بانکی و ...(.
- ارتباط کامل با سيستم حسابداری و ثبت سند به صورت خودکار از این سيستم.
- امکان تهيه گزارشات کارت بانک.
- امکان تهيه گزارشات دفاتر چک.
- امکان تهيه گزارشات مربوط به صورتهای مغایرت بانکی به صورت ریز و تجميعی.
- امکان چاپ برگ چک توسط سيستم.
- قابليت تنظيم هشدار سررسيد چک با توجه به بازه زمانی تا قبل از تاریخ سررسيد.
- امکان ابطال شماره چک های دسته چک مورد نظر.
- قابليت تعریف پرونده درآمد سازمان به تفکيک ارباب رجوع به همراه ثبت اطلاعات وجوه دریافتی به صورت نقدی یا چک مدت دار.
- قابليت تنظيم سند مالی چکهای دریافتی پرونده درآمد و ثبت سند به صورت خودکار.
- قابليت دسته بندی اطلاعات دریافتی از بانک اعم از (کارمزد بانکی، اشتباه واریزی، اشتباه برداشت و ...) به همراه دریافت گزارش خروجی از سيستم.
- قابليت رزرو شماره چک به همراه مجوز دسترسی و یا عدم دسترسی کاربر به آن.
سيستم تضمينات
- قابليت ثبت مشخصات ضمانتنامه بانکی، چک و سفته
- قابليت ثبت گردش ضمانتنامه شامل:تمدید، تقليل، ابطال و مسترد و...
- قابليت هشدار سررسيد ضمانتنامه به همراه تنظيم بازه زمانی هشدار توسط کاربر
- نمایش ضمانتنامه ابطال شده با رنگی متفاوت
- قابليت جستجو بر اساس کليه پارامترهای اطلاعاتی در تمامی قسمتها
- امکان ثبت سند اتوماتيک از ضمانتنامه در سيستم حسابداری با توجه به تنظيمات آرتيکل¬های معادل توسط کاربر
- برقراری ارتباط بين سيستم قرارداد و حسابداری
- قابليت ثبت تاریخ چاپ برای هر ردیف از گزارش ضمانتنامه به منظور کنترل زمان چاپ هر ردیف
- قابليت طراحی و دریافت انواع گزارشات خروجی طبق نياز کاربر با فرمت دلخواه(TXT ،Excle ،PDF ،Tif و...)
سيستم امور قراردادها
- تعریف فهرست بهای مصوب سازمان مدیریت و استفاده از آن برای هر پروژه
- تعریف پروژه و قيمت¬گذاری آن به وسيله فهرست بها
- ارزشيابی هر پيمانکار جهت امتياز دهی در قالب معيارهای ارجاع کار
- تعریف اشخاص و شرکتها (حقيقی و حقوقی) به عنوان پيمانکار، ناظر، مشاور و تأیيد کننده جهت شرکت در مناقصه یا استعلام یا ترک تشریفات
- تعریف مناقصه و یا استعلام و مشخص کردن نحوه برگزاری آن و ایجاد شرایط برای شرکت کنندگان و تعریف شرکت کنندگان و ثبت شرایط آنها و تعيين برنده واقعی از بين شرکت کنندگانی که دارای شرایط موجود در مناقصه باشند
- امکان ثبت اطلاعات قراردادهای سازمان به تفکيک نوع قراداد(عمرانی، هزینه ای، درآمدی و...)
- تعریف صورت وضعيت هر مرحله و ثبت انواع صورت وضعيت ها روی پرونده قرارداد
- امکان تعریف انواع کسورات روی صورت وضعيت با توجه به فرمول محاسباتی
- امکان ثبت جزئيات قرارداد به صورت دسته بندی شده و ثبت ریز اطلاعات آن
- انتقال تمامی قراردادها به دوره جدید مالی و امکان تفکيک قراردادهای فعال و اتمام یافته
- امکان کنترل اتمام مبلغ کل قرارداد و کامل نبودن اطلاعات شناسنامه قرارداد
- قابليت برقراری ارتباط باسيستم اعتبارات،حسابداری،ضمانتنامه ها و سپرده ها
- ليست پيمانکاران با امکان جستجو براساس نوع فعاليت، محل و ...
- گزارش ليست قراردادهای به تفکيک نوع قرارداد
- امکان تهيه هر گونه گزارش آماری از قراردادها
- طراحی و دریافت انواع گزارشات خروجی طبق نياز کاربر با توجه به ورود اطلاعات از جمله ليست قراردادها ،صورتجلسات و ليست مناقصات و... با امکان خروجی اکسل
سيستم سپرده ها
- امکان تعریف کدینگ حساب ها به صورت آزاد یا به تفکيک( دهنده وجه، گيرنده و بابت و آزاد)
- امکان ثبت سپرده های دریافتی به صورت دسته بندی شده براساس نوع سپرده( اشخاص، اجرائی و ...)
- امکان ثبت اطلاعات تکميلی مربوط به فيش های سپرده
- امکان ثبت پرداختهای مربوط به سپرده در چندین مرحله متفاوت و اعمال کنترل¬های لازم
- امکان تعریف پارامتر کاربری در فرم های مختلف از نوع حرفی،عددی،تاریخی،ليستی و محاسباتی
- امکان تعریف الگوی سند حسابداری برای فيش دریافتی و پرداختی سپرده و ارسال سند به سيستم حسابداری
- قابليت ارتباط پارامترهای سيستم حسابداری و امورقراردادها با سيستم سپرده
- امکان توليد فایل خروجی از ثبت اطلاعات توابع و بازخوانی و ادغام آن در سيستم مرکزی سازمان
- امکان تهيه گزارشات ریز سپرده های دریافتی و پرداختی
- قابليت طراحی کليه گزارشات آماری و مدیریتی با فرمت دلخواه TXT) ،Excle ،PDF ،Tif و ... )
- امکان تهيه خروجی درخواست وجه سپرده برای خزانه.
سيستم حقوق و دستمزد و معوقه
- امکان طبقه بندی پرسنل براساس نوع استخدام، واحدهای سازمانی، مراکز هزینه، ردیف بودجه و ...
- امکان تعریف پارامترهای حقوقی، پرسنلی و احکام برای هر وضعيت شغلی.
- امکان تعریف فرمول محاسبه حقوق برای هر وضعيت شغلی.
- امکان استفاده از احکام صادر شده در سيستم کارگزینی و جلوگيری از ورود مجدد احکام در حقوق.
- اعمال معوقات شامل احکام و پارامترهای کارکردی با امکان ثبت یک معوقه در طول یک یا چند سال.
- گزارش گیری ماهيانه و ساليانه از ليستهای حقوقی با امکان اعمال شرایط مختلف گزارش گيری.
- امکان گزارش گیری براساس طبقه بندی پرسنل ذکر شده در بند اول.
- امکان تهيه خروجی DBF جهت تهيه فایل بيمه و فایلهای TXT جهت ارائه به بانک.
- امکان استفاده از خروجی دستگاههای حضور و غیاب در سيستم.
- امکان تعریف انواع وام و پس انداز و اعمال آن بر پارامترهای حقوقی.
- تعریف و اعمال تغییرات وام و پس انداز به صورت گروهی.
- امکان تعریف ضمائم (شامل تصویر مدارک) برای هر شخص یا به صورت گروهی.
- ارتباط با برنامه حسابداری و امکان ثبت اسناد حسابداری مربوط به عمليات پرداخت حقوق.
- امکان تعریف اولویت کسر کسورات در محاسبات حقوق.
- امکان ثبت پرداخت های متعدد در طول یک ماه به پرسنل.
- امکان تعریف پارامتر کاربری در بخش سایر پرداختها.
- امکان تعریف فرمولهای محاسباتی به تفکيک هر پرداخت.
- امکان دریافت گزارشات خروجی از پرداخت های ثبت شده برای هر پرسنل.
- امکان دریافت گزارش خلاصه وضعيت مراکز هزینه.
- امکان دریافت گزارش از پرداخت وامها و بدهیها و وضعيت آنها.
- امکان دریافت گزارش کنترل پرداخت حقوق (گزارش آماری جهت اطلاع از مجموع پرداخت حقوق).
- گزارش و ليست بيمه و دارایی.
- گزارش تلفيق حقوق جاری و معوقه.
- گزارش تلفيق حقوق جاری و معوقه و ماه گذشته.
- قابليت دریافت احکام معوقه و محاسبات آن و استخراج کليه گزارشات مورد نياز.
- قابليت محاسبات دیون پرداختی و گزارشات درخواستی.
- قابليت ارسال اطلاعات به سازمان بازنشستگی، دارایی وغيره توسط کاربر.
- امکان استفاده یکپارچه با دیگر سیستم ها نظیر کارگزینی، حضور و غیاب و ...
- امکان مشاهده احکام به ریز توسط کاربر حقوق برای دریافت یا عدم دریافت حکم از کارگزینی
- قابلیت بازگشت حکم اشتباه از حقوق به کارگزینی
- امکان رویت سرگذشت احکام
- قابلیت رویت معوقه به صورت تفکیک و سرجمع
- قابلیت پرداخت دیون به صورت جدا از معوقه
- امکان حفظ سوابق تغییرات بخشنامه ها در فرمول های حقوق
- قابلیت ثبت تاریخچه خصوصی افراد مانند تعداد بیمه تکمیلی، تعداد افراد تبعی و ... در قالب یک پرونده مجزا
- قابلیت استفاده از چندین حساب بانکی به صورت یکجا
- قابلیت تعریف و محاسبه انواع بیمه های تکمیلی و بیمه عمر با حالات مختلف
- دریافت اتوماتیک ماموریت از سیستم حضور و غیاب
- ثبت گواهی های قابل ارائه به بانک در قالب یک پرونده مجزا
- انجام تغییرات سالیانه توسط خود کاربر
- امکان دریافت احکام با تاریخهای متفاوت در یک ماه
- امکان دریافت یک حکم با توجه به تاریخ صادره با همان ماه (شکست حکمی)
- قابلیت قطعی کردن پرداختیهای حقوق جهت عدم تغییر
- قابلیت معلق کردن معوقه در یک ماه و پرداخت آن در ماه های بعدی
- ثبت معوقه فرمولی
- قابلیت محاسبه پرداختی ها به صورت سالیانه
- قابلیت دریافت اضافه کار از سیستم حضور و غیاب
- قابلیت محاسبه اضافه کار با حالتها و فرمولهای مختلف
- امکان تهيه فایل خروجی از اسناد مالی و بازخوانی آن در دوره دلخواه و به تفکيک توابع مختلف.
- قابليت جایگزینی حسابی با یک سرفصل حساب دلخواه در اسناد مالی به صورت گروهی
- امکان فعال سازی حسابداری بودجه ای در دوره مالی جاری و ثبت اطلاعات مربوط به تخصيص، جابجایی و اصلاحیه بودجه برای سرفصل حسابها و کنترل آن در اسناد مالی.
- امکان تخصيص هر یک از مقادیر کدینگ تعریف شده در سيستم به سرفصل حسابها و نمایش همان مقادیر در ردیف اسناد.
- امکان تعریف سقف و حداقل اعتبار مانده برای حسابها و کنترل آن در اسناد مالی.
- امکان تعریف نحوه محاسبه مانده حساب با توجه به مانده حسابهای دیگر.
- امکان تعریف نحوه محاسبه مانده حساب با توجه به مانده حسابهای دیگر.
- امکان تعریف ارتباط سند جاری با اسناد دیگر و دسترسی سریع به یکدیگر.
- امکان ارتباط سيستم حسابداری با سایر نرم افزارهای شرکت.
- پياده سازی سيستم حسابداری دولتی با رویکرد تعهدی.
- امکان تهيه خروجی سناما( سامانه نظارت آنی مالی ) اداره دارایی بدون نياز به نرم افزار واسط بر اساس آخرین پروتکل
- امکان تهيه خروجی سنا( سامانه نظارت الکترونيکی )دیوان محاسبات.
- امکان چاپ سند به همراه برگ چکهای موجود در آن با فرمت های مختلف.
- امکان تعریف آیتمهای مربوط به چک در فرم صدور سند.